I många fall är ett USB-minne som man har designat själv att föredra. Ta till exempel en säljorganisation som skall lansera en ny grävskopa.
Att ge bort all information om produkten och offerten, på ett minne som ser ut som den grävskopa man säljer, ger ett litet men betydande övertag i diskussionerna.
Nedan ser ni exempel på ett minne som vi har gjort åt kund. I mer än ett decennium har vi producerat minnen där kunden har haft ideer om designen och vad de vill ha.
Oftast rör det sig om produkter som skall lanseras, men det kan vara andra orsaker också. Stora omorganisationer, uppköp etc.
De flesta tror att man måste beställa flera tusen, men vår minimi-kvantitet är endast 100 st. Detta har medfört att vi har gjort många olika projekt och har därmed en lång och djup erfarenhet av denna typ av projekt.
Kontakta oss gärna om ni har en egen idé om hur det skulle se ut. Vi har en arbetsordning där vi gemensamt jobbar fram ett förslag för att passa era önskemål.